Gyors kiszolgálás
Magas minőség
Vélemények
5.0
Rugalmas fizetés

A kosár üres

ORSZÁG

Vásárlási értékesítési politika

www.maestrofahaz.hu WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS ÉS ELADÁS SZABÁLYAI

I. Fogalmak és meghatározások:

1.1. "Személyes adat": minden olyan információ, amely egy személy azonosítására alkalmas, valamint minden olyan információ, amely egy már azonosított személyre vonatkozik. A Vevő személyes adatainak kezelését az Adatvédelmi tájékoztató ismerteti. 
1.2. "Munkanap": a hét bármely napja, kivéve a szombatot és a vasárnapot, valamint a Litván Köztársaság jogszabályai által nem munkanapnak nyilvánított munkaszüneti napokat.
1.3 "E-Shop": az interneten a https://www.meistronamai.lt címen található online bolt.
1.4. "Eladó" - UAB "TIMBER CABINS", jogi személy kódja 301694566, székhelye: Stasiūnų km., Kaišiadorių raj., Kiemelių g. 1C, Litvánia, ÁFA-kódja LT100006187411.
1.5 "Vevő/ Ön": az a személy, aki a Webáruházban Árut vásárol vagy rendel, vagy a Webáruházban kínált egyéb szolgáltatásokat vesz igénybe.
1.6 "Adatvédelmi tájékoztató": az Adatvédelmi tájékoztató, amely meghatározza az Ön által gyűjtött és feldolgozott személyes adatok céljait, forrásait és jogalapjait, meghatározza az érintettek jogait és az azok gyakorlására vonatkozó eljárást, valamint a személyes adatok védelmével kapcsolatban az alkalmazandó jogszabályok által előírt egyéb információkat.
1.7 "Áruk": a webáruházban eladásra kínált áruk és szolgáltatások.
1.8 "Szerződés": a Vevő és az Eladó közötti, az Áruk adásvételére vonatkozó szerződés.
1.9 "Feltételek": a jelen Vásárlási feltételek a webáruházban.

II. Általános rendelkezések

2.1. A jelen Feltételek meghatározzák az E-Shop használatának feltételeit és azt az eljárást, amellyel a Vevő az E-Shopban értékesített Árukat megvásárolhatja, valamint a Szerződés megkötésének feltételeit, a Vevő által megvásárolt Áruk kiszállításának és a szolgáltatások nyújtásának rendjét, a Vevő és az Eladó jogait, kötelességeit és felelősségét, valamint egyéb feltételeket.

2.2 A webáruház természetes és jogi személyeknek szól.
2.3 A Vevő a regisztrációval vagy a regisztráció nélküli megrendelés leadásával a E-Shopban feltétel nélkül megerősíti, hogy a Felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót megfelelően megismerte, és vállalja azok betartását. A Vevő nem kap lehetőséget arra, hogy megrendelést adjon le az E-Shopban, ha nem ismeri az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Tájékoztatót, vagy ha nem ért egyet azokkal. Abban az esetben, ha a Vevő részben vagy egészben nem ért egyet az Általános Szerződési Feltételekkel és/vagy az Adatvédelmi Tájékoztatóval, a Vevőnek nem szabad regisztrálnia és/vagy megrendelést leadnia, ellenkező esetben úgy kell tekinteni, hogy a Vevő megismerte és elfogadta az ebből az akcióból eredő kötelezettségeket és felelősséget, és teljes mértékben elfogadta az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Tájékoztatót.
2.4. Az Eladó nem vállal semmilyen kockázatot vagy felelősséget, és feltétel nélkül mentesül a felelősség alól, ha a Vevő nem olvasta el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Tájékoztatót részben vagy egészben, még akkor sem, ha erre lehetőséget kapott.
2.5 Az Eladó megerősíti, hogy felelős a Webáruházban megrendelt Áruk értékesítéséért és a megvásárolt Áruk megfelelő szállításáért, az Áruk minőségéért, a megrendelt szolgáltatások saját maga vagy harmadik fél segítségével történő teljesítéséért, a visszaküldési feltételek megfelelő teljesítéséért és az Eladó egyéb, jogszabályban előírt jogainak és kötelezettségeinek gyakorlásáért.
2.6. Az Eladónak jogában áll megváltoztatni a Webáruház funkcióit (vásárlás, fizetési módok stb.) vagy csak egyeseket aktiválni, korlátozni a Vevők regisztrációját a Webáruházban vagy a regisztrált Vevők számát. Ezen túlmenően az Eladónak jogában áll korlátozni a webáruház használatát egy adott Vevő által, vagy törölni a Vevő regisztrációját, ha a Vevő a webáruházat a jelen Általános Szerződési Feltételek megsértésével használja, zavarja vagy megpróbálja zavarni a webáruház működésének stabilitását és biztonságát, vagy egyéb módon megsérti a Litván Köztársaság jogszabályait.
2.7 Az Eladó jogosult a jelen Szabályzatot egyoldalúan megváltoztatni, módosítani vagy kiegészíteni. A Vevőre a megrendelés leadásakor hatályos Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak, ezért a Vevőnek ajánlott minden vásárláskor megismerkednie az Általános Szerződési Feltételekkel és az Adatvédelmi Tájékoztatóval.

2.8 Az Eladó jogosult a Vevő előzetes értesítése nélkül felfüggeszteni vagy megszüntetni a webáruház működését, de köteles a Vevővel szemben a felfüggesztés/megszüntetés előtt vállalt kötelezettségeit teljesíteni.

III. Regisztráció a webáruházban
3.1 A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció. A vásárlás történhet: i) regisztrációval vagy anélkül, ii) regisztráció nélkül, iii) telefonon, iv) vagy e-mailben. A Vevő minden esetben csak a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadása után adhat le megrendelést.
3.2 Vásárlás regisztrációval:
3.2.1. A Vevőnek a Webáruházban történő regisztrációhoz meg kell adnia a kötelező adatokat a Webáruház regisztrációs mezőjében, amelynek eredményeképpen létrejön a Vevő által megadott e-mail címhez kapcsolódó Vevői fiók. A Vevőnek az E-Shopban lévő fiókjába való bejelentkezéskor az első regisztráció során megadott e-mail címet és az általa létrehozott jelszót kell használnia;
3.2.2. A Vevőnek joga van bármikor módosítani, kiegészíteni vagy törölni regisztrációját;
3.2.3. a Vevő köteles az általa létrehozott bejelentkezési adatokat védeni, és azokat nem adhatja át harmadik félnek. A Vevő felelős a Vevő fiókjába való bejelentkezést követően a webáruházban végrehajtott minden műveletért. Ha egy harmadik személy a Vevő bejelentkezési adatainak felhasználásával a Vevő bejelentkezési adatainak felhasználásával veszi igénybe a webáruház által nyújtott szolgáltatásokat, az Eladó ezt a személyt Vevőnek tekinti. A Vevő köteles a bejelentkezési adatok elvesztéséről haladéktalanul értesíteni az Eladót az alábbi elérhetőségen: www.maestrofahaz.hu. 
3.3 A Vevő regisztráció nélkül, telefonon vagy e-mailben csak a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadása után vásárolhat. A telefonon vagy e-mailben leadott megrendeléseket a Szabályzatban meghatározott eljárás szerint kell teljesíteni, és az Adatvédelmi Tájékoztató rendelkezései vonatkoznak rájuk. A megrendelés leadásával a Vevő elfogadja a Szabályzatot és az Adatvédelmi tájékoztatót, valamint azok alkalmazását.
3.4 A Vevő felelős a megadott adatok pontosságáért és teljességéért. Ha a Vevő által a webáruházban megadott adatok megváltoznak, a Vevő köteles azokat frissíteni.
3.5 A Vevő az E-Shopban történő regisztrációval vagy megrendelés leadásával feltétel nélkül megerősíti, hogy:
3.5.1. jogosult arra, hogy az E-Shopban vásárlást végezzen;

3.5.2. felelős a megadott adatok helyességéért. Ha a Vevő saját vagy harmadik féltől származó hibás adatokat ad meg, a Vevő felel az ilyen adatok megadásának következményeiért.
3.6. Az Eladó nem felel a Vevő és/vagy harmadik személyek által elszenvedett károkért, amelyek abból erednek, hogy a Vevő az adatok megadásával, módosításával vagy frissítésével kapcsolatban nem tartja be a Szabályzatban foglalt követelményeket. Amennyiben a Vevő harmadik személyek személyes adatait adja meg a webáruházon keresztül, a Vevő kizárólagosan felelős ezen adatok megadásának és felhasználásának jogszerűségéért.

IV. Termékinformációk

4.1 A Vevő megérti és tudomásul veszi, hogy:
4.1.1. A Webáruházban található leírások és az Áruk jellemzőire vonatkozó információk az Áruk mindenkori szállítói által megadott adatokkal összhangban vannak. Az Eladó nem felel az Áruk jellemzőire vonatkozó információk tartalmáért;
4.1.2. az E-Shopban megadott Termékinformációk általános jellegűek, és nem feltétlenül azonosak az adott Termék csomagolásával;
4.1.3. az Áruk tényleges megjelenése (szín, méret, alak) a Vevő által használt számítógépes képernyő jellemzői vagy egyéb technikai okok miatt előfordulhat, hogy nem teljesen egyezik meg az Áruknak az E-Shopban található fényképen szereplő képével.
4.2. Ha az Árukra gyártói garancia vonatkozik, az Árukhoz csatolni kell a garancia feltételeiről szóló teljes körű írásos tájékoztatást.
4.3 Abban az esetben, ha az Eladó az eladott Áruk jellemzői miatt gyártónak minősül, az Eladó biztosítja a törvényes jótállást. Ezen túlmenően a következő feltételek érvényesek, kivéve, ha az Árukkal együtt szállított dokumentumokban más feltételek szerepelnek:
4.3.1.If, within the warranty period of 5 (five) years from the date of delivery of the Goods to the Buyer, hidden defects in the Goods are revealed which are not due to the Buyer's violation of the rules of use and/or storage of the Goods, the Buyer shall immediately, but not later than within 2 (two) months, notify the Seller of such non-conformities. Upon receipt of the notification, the Seller shall, within 14 (fourteen) days, examine it and, at its discretion in accordance with the relevant factual circumstances, either replace the Goods with Goods of suitable quality, or remedy the deficiencies, or reimburse the Buyer's reasonable costs of remedying the deficiencies, or enter into negotiations for the reduction of the price of the deficient Goods;

4.3.2. the Buyer shall have the right to claim a refund of the price paid and to withdraw from the Contract if the breach of the quality requirements for the Goods constitutes a material breach of the Contract. A material breach of the Contract shall be deemed to have occurred where the cost of remedying the defects in the Goods exceeds 50 (fifty) per cent of the price of the Goods and the Seller fails to remedy the defects or reimburse the Buyer for the reasonable costs incurred by the Buyer in remedying the defects or to replace the Goods with Goods of satisfactory quality;
4.3.1. Ha az Áruk Vevőnek történő átadásától számított 5 (öt) éves jótállási időn belül az Árukban olyan rejtett hibákat fedeznek fel, amelyek nem az Áruk használatára és/vagy tárolására vonatkozó szabályok Vevő általi megsértésére vezethetők vissza, a Vevő köteles haladéktalanul, de legkésőbb 2 (két) hónapon belül értesíteni az Eladót az ilyen hibákról. Az értesítés kézhezvételét követően az Eladó 14 (tizennégy) napon belül megvizsgálja azt, és a vonatkozó tényszerű körülményeknek megfelelően saját belátása szerint vagy kicseréli az Árut megfelelő minőségű Árura, vagy orvosolja a hiányosságokat, vagy megtéríti a Vevőnek a hiányosságok orvoslásával kapcsolatos ésszerű költségeit, vagy tárgyalásokat kezd a hibás Áru árának csökkentéséről;
4.3.2. a Vevő jogosult a kifizetett ár visszatérítését követelni és a Szerződéstől elállni, ha az Áruk minőségi követelményeinek megsértése a Szerződés lényeges megszegését jelenti. A Szerződés lényeges megszegésének minősül, ha az Áruk hibáinak kijavítási költsége meghaladja az Áruk árának 50 (ötven) százalékát, és az Eladó nem orvosolja a hibákat, vagy nem téríti meg a Vevőnek a hibák kijavításával kapcsolatban felmerült ésszerű költségeit, vagy nem cseréli ki az Árut megfelelő minőségű Árukra;
4.3.3 A Vevő és az Eladó együttműködnek az Áruk esetleges hibái esetén. A Vevő lehetőséget biztosít az Eladónak az Árukban azonosított hibák kijavítására, azaz haladéktalanul lehetőséget biztosít az Eladónak vagy az Eladó által megbízott harmadik személyeknek az Áruk ellenőrzésére, az azonosított hibák felmérésére és az Árukhoz való hozzáférésre az Árukban azonosított hibák kijavítása érdekében. Ha a Vevő nem működik együtt és nem tesz eleget a fenti kötelezettségeknek, az úgy tekintendő, hogy a Vevő lemond az Áruk minőségével kapcsolatos igényeiről, és az Áruk megfelelő minőségűnek tekintendők, amely esetben az Eladó nem felel a Vevő által a kötelezettségei teljesítésének elmulasztásából eredő károkért vagy veszteségekért.
4.4 Az Árukra az Eladó által meghatározott akciók és kedvezmények vonatkozhatnak. Az árengedmények nem lehetnek halmozhatók, kivéve, ha az adott promóció feltételei másként rendelkeznek, és ezt a webáruházban, az Eladó weboldalán vagy az akció feltételeiben közzéteszik.
4.5 A Kedvezményes Áruk mennyisége korlátozott lehet, és az Eladó nem garantálja, hogy minden Vevő képes lesz megvásárolni a Kedvezményes Árut.

V. Az Áruk ára és a fizetési eljárás

5.1 Az Áruk árai a Webáruházban és a megrendelőlapon euróban értendők, hozzáadottérték-adóval (ÁFA) együtt. A Vevő az Árukért kizárólag a Litván Köztársaság hivatalos pénznemében - euróban - fizethet.
5.2 Az Áruk a Vevőnek a megrendelés leadásakor az E-Shopban érvényes árakon kerülnek értékesítésre.
5.3. Ha a megrendelést futárral/postai úton vagy más módon kell átvenni, akkor a megrendelés leadásakor érvényes árak érvényesek, amelyeket az E-Shopban feltüntetnek, vagy az Eladó külön értesítésében meghatározzák.
5.4 A Vevő az Áruk ellenértékét az alábbi módok egyikével fizetheti ki:
5.4.1. Google Pay vagy Apple Pay használatával a megfelelő fizetési feldolgozó szolgáltatási rendszeren keresztül;
5.4.2. kártyás fizetéssel. VISA vagy MASTERCARD kártyával fizethet;
5.4.3. banki átutalással az Eladó bankszámlájára;
5.4.4. a lízingcégek által nyújtott fogyasztói hitelszerződés szolgáltatás igénybevételével;
5.4.5. más módon, feltéve, hogy azt az E-Shopban megadják.
5.5. Amikor az Eladó megkapja az Áruk kifizetését vagy a vásárlás finanszírozásának visszaigazolását (amennyiben ilyen fizetési mód alkalmazható, és a Vevő a Szabályzatban meghatározott vonatkozó fizetési módot választotta), az Áruk megrendelése visszaigazolásra kerül.
5.6 Ebben az esetben a Vevő fizetése során az adatok biztonságáért a felelősség a Fizetési Szolgáltatót terheli.
5.7 Az Eladó által kiállított HÉA-számlát vagy egyéb számviteli bizonylatot a jogszabályban meghatározott eljárásnak megfelelően e-mailben és/vagy az Árukkal együtt kell a Vevőnek átadni a szállításkor. A HÉA-számla vagy más vonatkozó dokumentum adatai automatikusan generálódnak a Vevő által megadott adatoknak megfelelően, és a megrendelést követően nem módosíthatóak.
5.8 Az Áruk árát az Eladó módosíthatja, ha a Vevő hibájából vagy a Szerződés megkötésekor a Vevő által nem ismertetett körülmények miatt megváltozik az Áruk specifikációja vagy minőségi követelményei, a szállítás ideje vagy helye, a Szerződés hatálya alá tartozó szolgáltatások köre vagy bármely más olyan körülmény, amely az Eladó költségeit növeli, vagy ha a Vevő nem teljesíti szerződéses kötelezettségeit, ami az Eladó számára többletköltségeket eredményez.
5.9 A Szerződésnek a Vevő hibájából történő nem teljesítése esetén a Vevőnek a teljesített részfizetést vissza kell téríteni, csökkentve a kötbérrel és az Eladó veszteségeivel. Ilyen esetben a Vevő az Eladó káráért is felel, amennyiben azt a kifizetett összegek nem fedezik.

VI. Az áru megrendelése és a szerződés megkötése

6.1 Ahhoz, hogy a Vevő árut rendeljen a webáruházból, be kell jelentkeznie az online vásárlási fiókjába, vagy a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadása után a regisztráció nélküli vásárlás funkciót kell választania.
6.2. Az adásvételi szerződés attól a pillanattól tekinthető megkötöttnek az E-Shopban, amikor a Vevő, miután kialakította a kosarat, megadta az Áruk szállítási címét, kiválasztotta a fizetési módot, és miután elolvasta az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Tájékoztatót, a megrendelés teljesítésének feltételeit, valamint a rendelkezésére bocsátott egyéb kiegészítő információkat, a megfelelő gomb megnyomásával vagy más módon megerősíti a megrendelést.
6.3 Az Áruk akkor tekinthetők megrendeltnek, amikor a Vevő e-mailben és/vagy a megrendelésben megadott mobiltelefonszámra küldött szöveges üzenetben visszaigazolást kap arról, hogy a megrendelés megtörtént. Amennyiben az Áruk kifizetése a megrendelés leadásakor történik, a megrendelés csak akkor kezdődik, ha a pénz az Eladó bankszámláján jóváírásra került.
6.4 Az Áruk jellemzőitől függően az Áruk módosítása és egyéb kérdések az Áruk megrendelését követően is egyeztetés tárgyát képezhetik a Vevővel.

VII. Az áruk szállítása és átvétele

7.1 A megrendelés leadásakor a Vevő választja ki a szállítás módját: átvétel az Eladó által megadott helyen, szállítás az általa választott címre/postahivatalba, vagy bármely más, a webáruházban megadott módszer.
7.2 Az Áruknak az E-Shopban megadott vagy a felek között külön megállapodásban meghatározott határidőn belül átvehetőnek vagy elküldhetőnek kell lenniük, feltéve, hogy az Eladó megfelelő mennyiségű Áru van raktáron, és az Áruk kifizetése megtörtént.
7.3 Az Áruknak az Eladótól legkésőbb 3 (három) munkanapon belül át kell venniük, miután visszaigazolták, hogy a megrendelt Áruk már a megadott helyen vannak és átvehetők.
7.4 Egyes Árukra a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.2. pontjában meghatározottaktól eltérő átfutási idő vonatkozhat.

7.5 Kivételes körülmények között az Áruk szállítása késhet az Eladó által nem befolyásolható, előre nem látható körülmények miatt, amelyek az Eladó által a Szerződés megkötésekor ésszerűen nem voltak előre láthatóak. Ilyen esetben az Eladó vállalja, hogy haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Vevővel az Áruk szállításának időzítéséről és egyéb feltételeiről való megállapodás érdekében.
7.6. A Vevő a Vevő által kiválasztott árukosár szállítási feltételeiről, az árakról, az ingyenes szállítás feltételeiről és a szállítás konkrét költségeiről a Vevő a Webáruházban tájékozódhat.
7.7 Ha a Vevő kosarában legalább egy olyan termék található, amelyből az Eladó nem rendelkezik a kért mennyiséggel, vagy nem tudja határidőn belül leszállítani a Vevőnek, az Eladó haladéktalanul tájékoztatja erről a Vevőt a Vevő által megadott e-mail címen vagy telefonszámon, és jelzi a lehetséges szállítási határidőt, vagy törli a megrendelést. Ha a Vevő nem ért egyet a módosított szállítási határidővel, a Vevő elállhat a megrendeléstől. Ebben az esetben az Eladó a Vevő által a korábbi megrendelés alapján kifizetett összeget a lemondástól számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti.
7.8 A Vevő felelős az Áruk megrendelésekor vagy a Számlán megadott szállítási cím helyességéért, valamint az Áruknak a megállapodás szerinti időpontban történő átvételéért/átvételéért, és köteles gondoskodni arról, hogy a szállítási hely ne akadályozza az Eladót a Szerződés szerinti kötelezettségeinek megfelelő teljesítésében.
7.9 Az Eladó nem vállal felelősséget az Áruk futár általi szállításának bármilyen zavaráért, ha a Vevő nem tartja be a jelen Feltételeket, és nem egyezik meg a futárral az Áruk átadásának pontos időpontjáról, vagy nem veszi át az Árut a megbeszélt időpontban, vagy helytelen szállítási címet ad meg, vagy nem megfelelő személyt hatalmaz meg arra, hogy az Árut a nevében a futártól átvegye, vagy más módon lehetetlenné teszi az Áruk átadását.
7.10. Az Eladó mentesül a felelősség alól az Áruk átadására vonatkozó határidők megszegése miatt, ha az Áruk nem vagy nem időben kerülnek átadásra a Vevőnek az Eladótól független és/vagy független harmadik fél hibájából, vagy a Vevőn kívül álló körülmények miatt.
7.11. Ha az Áruk kézbesítése az Eladó hibájából nem lehetséges (például a Vevő az Áruk megrendelésekor helytelen címet adott meg, a Vevő vagy a címzett nem található meg a megadott címen stb.), vagy a Vevő nem veszi át az Árut a futárral egyeztetett időpontban, vagy a Vevő nem veszi át az Árut az Eladótól vagy a postától a megadott határidőn belül, az Eladó jogosult a Szerződést értesítés nélkül felmondani. Ha az Eladó a jelen pontban meghatározott esetben felmondja a Szerződést, az Eladó 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vevőnek az Árukért fizetett összeget arra a bankszámlára, amelyről a fizetés történt, levonva ebből az összegből az Eladónak az Áruk kiszállításával kapcsolatos költségeit és minden egyéb ésszerű veszteséget és kiadást.

7.12 Az Áruk átvételekor a Vevő köteles a szállítmányt megvizsgálni. Ha az Áruk hibásnak bizonyulnak, a Vevő nem fogadhatja el az Áruk szállítmányát, és az Áruk átvételi dokumentumaiban meg kell jelölnie a hibákat.
7.13. Ha a Vevő anélkül veszi át az Árut, hogy az átvételi dokumentumokban a szállítmány mennyiségére és/vagy minőségére vonatkozóan észrevételt tenne, úgy kell tekinteni, hogy a Vevő a szállítmányt teljes és sértetlen állapotban vette át.
7.14. A Vevő köteles az Eladót a jelen Feltételekben meghatározott módon tájékoztatni az Árukban bekövetkezett bármilyen kárról.
7.15. Az Áruk véletlen elvesztésének vagy sérülésének kockázata attól a pillanattól kezdve száll át a Vevőre, amikor az Áruk a Vevőnek átadásra kerülnek, vagy a Vevő által meghatározott helyre szállítják.

VIII. Elállás, csere és az áruk visszaküldése
8.1. A Vevőnek az Általános Szerződési Feltételek jelen pontjában meghatározott eljárásnak megfelelően joga van 14 (tizennégy) napon belül elállni a távolról kötött szerződéstől, és a webáruházban megvásárolt Árut a visszaküldés okának megjelölése nélkül visszaküldeni. A Vevő ezt az elállási jogot csak akkor gyakorolhatja, ha fogyasztónak minősül, azaz olyan természetes személynek, aki kifejezi vásárlási szándékát, megvásárolja és felhasználja az árut személyes, családi, háztartási szükségleteinek kielégítésére, amely nem kapcsolódik üzlethez vagy foglalkozáshoz.
8.2 A Vevőnek a szerződéstől való elállási jogának gyakorlásához az Eladót a info@maestrofahaz.hu, e-mail címen vagy az E-Shop fiókján keresztül kell értesítenie.
8.3 A Vevő köteles az árut az Eladónak saját költségén legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül, attól a naptól számítva, amikor az elállási nyilatkozatot az Eladónak átadta, az árut az Eladónak történő átadásával visszaszolgáltatni.  
8.4 A visszaküldött Áruknak eredeti és sértetlen csomagolásban kell lenniük (beleértve az Árukhoz mellékelt használati utasítást és jótállási jegyet, ha van ilyen). Ha az Áruk nem megfelelően hiánytalanok és nincsenek megfelelően csomagolva, az Eladónak jogában áll nem elfogadni azokat. Az Áruk visszaküldésekor a Vevőnek csatolnia kell a vásárlási dokumentumokat. Az Eladó visszaküldési űrlapját is ki kell tölteni és alá kell írni.
8.5 Az áruk nem küldhetők vissza, ha azokat használták, megsérültek és/vagy elvesztették kereskedelmi megjelenésüket (az áruk vagy csomagolásuk megjelenésében bekövetkezett, az áruk ellenőrzéséhez szükséges változások nem minősülnek az áruk megjelenésében bekövetkezett lényeges változásoknak).

8.6 A Vevő nem jogosult a szerződéstől elállni és az árukat visszaküldeni:
8.6.1. Azokat az árukat, amelyeket a Vevő specifikációi szerint gyártottak, vagy amelyeket kifejezetten a Vevő személyes használatára szabtak;
8.6.2. olyan szolgáltatások tekintetében, amelyeket a Vevő részére teljes mértékben teljesítettek, feltéve, hogy a Vevő a szolgáltatás nyújtása előtt kifejezetten beleegyezett és elismerte, hogy nem jogosult elállni a Szerződéstől, ha az Eladó a Szerződést teljes mértékben teljesítette;
8.6.3. az Árut a Vevő használta, az Áru megsérült, a csomagolás megsérült, vagy az Áru elvesztette kereskedelmi megjelenését, vagy nem teljes (pl. az Áru egyes részei elvesztek, a használati utasítás hiányzik, vagy a jótállási füzet, ha van, hiányzik stb;)
8.6.4. egyéb olyan Áruk, amelyek átvételét az Eladó az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően jogosult megtagadni.
8.7. Az Eladó a visszaküldött Árukért kifizetett összegeket az Áruknak az Eladóhoz történő visszaküldésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vevőnek, a pénzösszegnek a Vevő visszaküldési dokumentumokban megadott számlájára történő átutalásával.
8.8 Ha a Vevőnek leszállított Áruk nem felelnek meg a minőségi követelményeknek, a Vevőnek 14 (tizennégy) napon belül lehetőséget kell adni arra, hogy azokat más, hasonló Árukkal helyettesítse, vagy a Szabályzat ezen szakaszában előírt visszaküldési eljárásnak megfelelően visszaküldje. 
8.9 Az Áru akkor minősül rossz minőségűnek, ha az Áru szavatossági ideje lejárt, az Áru törvény által tiltott összetevőket tartalmaz, az Áru állaga vagy egyéb lényeges tulajdonságai az Áru Vevőnek történő átadását megelőzően nem megfelelő tárolási körülmények miatt megváltoztak, az Áru mechanikai sérült, vagy az Áru minőségében egyéb hiba van.
8.10. Ha a visszaküldött Árukat futár vagy más személy szállította, azaz a Vevő olyan szállítási módot választott az Áruk kézbesítésére, amelyért külön szolgáltatási díjat kell fizetni, az Eladó jogosult az Eladó szállítási költségeit levonni a Vevőnek a visszaküldendő Árukért fizetett pénzösszegből.

IX. Személyes adatok feldolgozása

9.1 Az Ön személyes adatainak feldolgozása során az Adatvédelmi tájékoztató vonatkozik ránk, amely elérhető a www.maestrofahaz.hu weboldalon.
X. Záró rendelkezések

10.1 Jelen szabályzatra a Litván Köztársaság joga az irányadó.
10.2 A jelen Szabályzatból eredő vagy azzal kapcsolatos minden vitát vagy nézeteltérést tárgyalásos úton kell rendezni. Amennyiben nem sikerül megállapodásra jutni, a vitát a Litván Köztársaság bíróságai előtt kell rendezni a Litván Köztársaság törvényei szerint, az Eladó székhelye szerint.
10.3. Kár esetén a vétkes fél csak a közvetlen károkat téríti meg a másik félnek a Litván Köztársaság jogszabályaiban meghatározott eljárásnak megfelelően és indokok alapján.
10.4 A Vevő a webáruházban vásárolt árukkal kapcsolatban az Eladóval a info@maestrofahaz.hu e-mail címen, XXX telefonszámon vagy a webáruházban vezetett fiókján keresztül léphet kapcsolatba munkanapokon 9-18 óráig.
10.5 A Vevő, amennyiben fogyasztónak minősül, az E-Shop használata során megsértett jogaival kapcsolatban az Állami Fogyasztóvédelmi Szolgálathoz (https://www.vvtat.lt) is fordulhat.
10.6 A Vevő megerősíti, hogy az Áruk tárolásának és használatának feltételeit és a jótállási feltételeket megfelelően megismerte, azokat elfogadja, megértette és vállalja azok betartását.

Kérjük, olvassa el az Áruk tárolásának és használatának feltételeit: https://meistronamai.lt/saugojimo-ir-naudojimo-instrukcija/.

maestrofahaz.hu
TimberCabins

A Timber Cabins négy fő sütitípust használ.

A böngészés folytatásával Ön elfogadja a szükséges sütiket. Más sütik használatát is elfogadhatja. Adatvédelmi irányelvek